Csakis akkor olvass tovább, ha rád már az alábbi pontok egyike is igaz!
Ha több releváns látogatót és ügyfelet szeretnél megszerezni.
Ha előkelő helyezéseket szeretnél elérni a találati oldalakon.
Ha eleged volt a mellébeszélésből és eredményre vágysz.
Ha sikertelen lépéseket tettél a keresőoptimalizálás rögös útján.
Ha már végeztettél keresőoptimalizálást, de nem hozott sikert.
Az online marketing egyik fontos területe a keresőoptimalizálás, mely a keresőmarketing (SEM: Search Engine Marketing) egyik felét teszi ki. Angolul SEO-nak (Search Engine Optimization) nevezzük, mely eszköz a természetes találatok közötti előkelőbb helyen való megjelenést biztosítja. Míg a másik fontos terület a keresőhirdetés (Google Ads), melyek együttesen alkotják a keresőmarketinget.
A keresőoptimalizálás helyes alkalmazásával a Google és egyéb keresők (Yahoo, Bing stb.) felől számos látogatóra tehetünk szert. A Google keresőt a magyarországi felhasználók 97%-a használja, ezért joggal mondhatjuk, hogy a keresők piacának egyeduralkodója. A Google keresőpókjai (keresőrobotjai) folyamatosan pásztázzák az internetet, rögzítik a változásokat, majd letárolják az adatokat. A keresőoptimalizálással weboldala előre meghatározott jól kitalált kulcsszavakra, a keresőrobotok számára könnyebben megtalálhatóvá válik, szemben konkurenseivel, akik ugyanazokat a kulcsszavakat választották, mint Ön.
A keresőoptimalizálás két része a belső és külső keresőoptimalizálás. A külső keresőoptimalizálást nevezik linkmarketingnek, a belső keresőoptimalizálást pedig a Google kereső szabályai szerint végrehajtott számos lépések sorozatának. Mindkettő ugyanolyan fontos és egyik sem elhagyható. A keresőoptimalizálás egy hosszabb folyamat, melynek végeredményeként minőségi PageRank (A Google felállított egy 10-es skálát a weboldalak értékeléséhez. Egy weboldalnak minél nagyobb a Page Rank értéke, annál nagyobb lesz a Google szemében.) értékű és megfelelő darabszámú Long Tail (Részletes, nem általános kulcsszavak meghatározása pl: "lakáshitel" kulcsszó helyett » "20 millió forint lakáshitel 20 évre fix kamattal") kulcsszavakkal teli weboldalra tesz szert.
Közel 200 fontos szempont szükséges a helyes Google keresőoptimalizálás maradéktalan ellátásához. A keresőpókok munkájuk során minden apró részletet feltárnak. Amennyiben helytelenül vagy egyáltalán nem lett végrehajtva a weboldali keresőoptimalizálás, elhagyják azt, majd időközönként visszatérnek, és amennyiben a későbbiekben sem történik változás, elhagyják végleg a weboldalt. Ezután már nehéz visszacsalogatni őket, de mi e nehéz helyzetben is rendelkezünk megoldással.
Felmérjük, majd meghatározzuk azokat a kulcsszavakat, melyekre szükséged van, és erre alapozva elvégezzük a teljes keresőoptimalizálást. Ez több hónapnyi időt vesz igénybe, hiszen a minőségi PageRank érték eléréséhez folyamatos munkára van szükség, még a keresőoptimalizálás elkészülte után is. Ráadásul a Google a weboldalak PageRank értékeit előreláthatóan már nem is frissíti. Fontos tudni, hogy megpecsételődhet a honlapjának a sorsa, amennyiben a külső keresőoptimalizálást (linkmarketing) helytelenük építik fel.
Ha inkább megtanulnád a Google Keresőoptimalizálást, mert magad szeretnél SEO-val foglalkozni, vagy csak szimplán érteni akarod a Keresőoptimalizálás működését, hogy az online marketing kiszervezési kommunikáció könnyebb legyen, akkor jelentkezz itt a Keresőoptimalizálás tanfolyamra.
Tudtad, hogy akár már a domain és tárhely választásnál megpecsételődhet a honlapod sorsa?
A domain nevének a legfontos kulcsszavát kell tartalmaznia, mely lehet a szolgáltatásának vagy termékének a neve. Míg tárhelyének gyorsnak kell lennie, mivel a nagy sávszélesség kevés. Fontos, hogy tárhelye szerver oldali beállítással is rendelkezzen, mert csak így lehet finomhangolni az aloldalakat.
Amennyiben velünk készítteted a weboldaladat, biztosítjuk számodra az idális tárhely és domain szolgáltatást is. Ez számos előnnyel jár, hiszen nem kell külön keresőoptimalizálni weboldalát, mivel már a kezdetektől SEO alapon tudunk építkezni. A későbbi keresőoptimalizálás költségesebb, mivel akár újra kell tervezni az oldal struktúráját is.
Az említett lépések csak kezdetei a hosszú keresőoptimalizálási folyamatnak. A Google felállított egy 100 pontos sebességi skálát, mely alapján lemérik az egyes aloldalakat. Minél magasabb egy aloldal sebességi értéke annál jobban fogja "szeretni" a Google. Átlagosan a weboldalak értéke 50-60 pont közé tehető, mert számos pl. programozási nehézségek vannak, melyeket nem érdemes kiküszöbölni vagy már alapból integrált kész megoldásokat kapunk, mint pl. egy tartalomkezelő (pl. WordPress) rendszer esetében.
Mi tisztában vagyunk a keresőoptimalizálási barátság lépcsőinek a megmászásával. Minden egyes komponensre odafigyelünk, mind a szerver és a kliens oldalon egyaránt, hogy barátságot köthess a Google-val.
A Google ismert keresőoptimalizálási algoritmusai a Panda, Pingvin, a Kolibri, a RankBraint és még van egy pár, amit nem lenne elég idő kifejteni.. A Kolibri lényege, hogy a találati lista nem csak a keresőkifejezéseket párosítja a Google adatbázisának megfelelő elemeivel, hanem a keresett kifejezés adott kontextusban levő jelentésére igyekszik a releváns találatokat biztosítani. Ezidáig konkrét kifejezésekre kellet keresnünk és optimalizálnunk. A Kolibri révén viszont ez megváltozik, elsősorban kérdéseket és egyfajta kommunikációt kezdeményezhetünk. Összegzésként tehát beszélgetni tudunk a Google-val.
A Pingvin folyamatosan tanul és elemez, ezzel lehetővé téve, hogy a helyes rangsort állítsa fel és megkülönböztesse a "jó" és "gyengébb" minőségű weboldalakat. A Panda és a Pingvin alapjaiban változtatja meg a keresőoptimalizálás eddig alkalmazott módszereit, illetve a honlapok besorolását, értékelését. A Panda keresőoptimalizálási alapötlete, hogy a felhasználói élmény szempontjából határozza meg a keresési találatokat. A Pingvin pedig kiegészült és egyik fő célja, hogy figyeli a webspam-eket, vagyis azokat a weboldalakat, melyek feketekalapos módszerekkel értékes tartalom nélkül kerültek az élmezőnybe.
A RankBrain egy gépi tanulást alkalmazó mesterséges intelligencia. Az algoritmus a felhasználói élmény alapján próbálja rangsorolni a tartalmakat. Vagyis kitalálja, hogy milyen a jó weboldal és hozzá megfelelő minőségi és releváns tartalom. Ez a legbonyolultabb SEO algoritmusok egyike.
Folyamatosan nyomon követjük a Google algoritmusok fejlődését, ezzel biztosítva, hogy mindig a legfrissebb információk birtokában végezhessük keresőoptimalizálási szolgáltatásunkat. Ugyanis csak akkor lehetünk a Google barátja, ha mindenben a kedvében járunk, és azt adjuk neki, amit valójában szeret. Mi a Google barátjaként szolgáltatjuk a keresőoptimalizálási eljárásunkat, ezáltal lehetünk a keresőoptimalizálás egyik legjobb szakemberi.
"Senki sem garantálhatja Önnek, hogy a webhelye az első helyen jelenik meg a Google rendszerben."
Olvasható a Google hivatalos weboldalán. Ezért mi sem tudjuk garantálni a keresőoptimalizálási első helyezéseket, viszont mindent megteszünk érte!
A SEO PR cikk kampány a keresőoptimalizálási linképítés jövője!?
Ahogy már taglaltuk, a keresőoptimalizálás folyamatos átalakuláson megy keresztül. Ma már nem elegendőek azon bevált módszerek, melyek 5-10 évell ezelőtt megállták a helyüket.
A keresőoptimalizálással foglalkozó cégek eddig is építettek linkhálózatokat, de ma már ez is kevés, hiába magas PageRank értékkel rendelkező weboldalakról érkeznek a ránk mutató linkek. Ma már nem elegendő a hagyományos linkgyűjtő, partneri vagy egyéb oldalakon való url elhelyezése.
A Google egyre fontosabbnak ítéli meg a szövegkörnyezetet is (meg még számos dolgot), nem csak a hivatkozást veszi figyelembe. Ahhoz, hogy nívós külső keresőoptimalizálást végezhessünk, a jelenlegi legjobb módszer a SEO PR cikk kampány, amely a linképítés csúcsa. Szövegírók dolgoznak azon, hogy adott kulcsszóra optimalizált PR cikkeket írjanak, majd ezeket elhelyezzük egy kiépített Google barát magyar! prémium domain parkban. Már pár hónap után jelentős eredmény lesz tapasztalható, de folyamatos munkával az adott kulcssszóra elsők között lesz az weboldala.
A Google szemszögéből a legértékesebb prémium linképítést nyújtjuk
közel 300db hazai kiépített domainokra való elhelyezés
közel 200db hazai dedikált (egyedi) IP cím
prémium PageRank 4-7 értékű domain hálózat (sajnos a PageRank ma már nem releváns)
max. 2-3db kulcsszó / kampány célzás (kulcsszó erősségtől függ)
10-30db SEO PR cikk / hó (választott csomag alapján), amelyek 1.000-1.200 karakteresek
eredmény 6-12 hónapos munka után következik be (kulcsszó erősségtől függ)
Szeretnéd, ha fontosabb kulcsszavaid a találati oldalak elején szerepelne?
Természetesen erre mindenki bólogat és igen válaszokat ad. Ki ne szeretné, ha weboldala a keresőoptimalizálás által értékes helyeket foglalna el. A keresőoptimalizálás nem csak egyszeri folyamat, hiszen rendszeres karbantartást igényel. Az "egyszeri" keresőoptimalizálás helytelen megállapítású, hiszen folyamatosan jönnek ki újabb weboldalak illetve konkurensek, evégett állandó harcot kell vívni a helyezés megtartásáért. Erre szoktuk azt mondani, hogy úgy, mint egy kertes ház, egy weboldal sincs soha készen. Mi arra törekszünk, hogy minden apró részletre odafigyeljünk, és Te a keresőoptimalizálásunk általi találati listák kellő helyezését kapja meg.
Néhány ügyfélvélemény
Az ajánlatkérések száma rövid idõ alatt 87 db lett, üzlet ebbõl 61 db. A keresõoptimalizálással még nagyobb közönséget találtunk meg. A vevõink száma növekedett. Az OMWINGS kiváló döntés volt, a számok is ezt igazolják.
László Péter
ügyvezetõ igazgató
Fémsajtoló Kft.
Minden kereskedõ, aki az interneten hirdet szeretne a Google találati lista elsõ helyére kerülni. Mi a termékünkkel ott vagyunk évek óta. Kell ennél jobb ajánló?
Komár László
regionális igazgató
Bomstal Ltd.
Ez idáig még nem sikerült olyan feladatot adnom az OMWINGS-nek, amit ne tudott volna megoldani... legyen szó egyedi kivitelezésû, SEO barát weboldalról, vevõnyerõ AdWords kampányok kidolgozásáról, vagy Facebook kampányról. DE nem adom fel, a jövõben újabb kihívások elé állítom a csapatot :)
Bihari Miklós
marketingvezetõ
Goodwill Pharma Kft.
Az online marketing, a cégünk egyik legfontosabb alappillére. Ôszintén örülök, hogy kezdõ vállalkozóként a választásom az OMWINGS-re esett. A Google AdWords és a keresõoptimalizálás együttes alkalmazásától rövid idõ alatt nemcsak az élmezõnybe kerültünk, de folyamatosan javulunk is! Nagyon elégedett vagyok, mindenkinek csak ajánlani tudom!
Dr. Fülöp Adrienn
egyéni vállalkozó
Sunnydent fogászat
![]() | Általunk minimalizálódik a költséged és maximalizálódik a releváns látogatottságod. |
![]() | Nem csak elérjük, hanem hosszú távon meg is tartjuk az eredményeket. |
![]() | Szoftvermérnöki és keresőoptimalizálási szakértelmünk biztosítja a Google "barátságát". |
![]() | Szakértői cikk íróink pontosan tudják, hogy miként kell a megfelelő keresőoptimalizált PR cikkeket megírni. |
![]() | Hosszú távú befektetés biztosítása a tartós látogatottság növekedésért. |
![]() | Garancia! A szerződés ideje alatt nem vállaljuk el konkurenseidet! » BIZALOM! |
![]() | Ha kiváló temékkel vagy szolgáltatással rendelkezel, ennek ellenére leendő ügyfeleid a konkurenciáidnál hagyják pénzüket, mert Te nem szeretnéd, hogy rátaláljanak a weboldaladra. |
![]() | Ha a Google kereső "barátja" vagy és minden technikát, eszközt ismersz, hogy a kedvébe járj. |
![]() | Ha értesz a programozáshoz, a keresőoptimalizáláshoz és cikkíráshoz egyaránt. |
![]() | Ha vállalod a felelőséget, hogy helytelen linkmarketinggel tönkreteheted a weboldalad. |
![]() | Ha vállalod a felelősséget, hogy weboldaladat akár véglegesen törölheti a Google a keresőadatbázisából, ha nem szakszerű illetve "fekete kalapos" technikákat használsz. |
![]() | Ha olyan céget bízol meg, aki hamisan azt állítja, hogy a Google-től kapják a jutalékot / fizetést, és ezáltal fogja biztosítani neked a helyezéseket. |
![]() | Ha neked nem fontos, hogy a szerződéskötés ideje alatt biztosítva legyél arról, hogy a konkurenseiddel megegyező kulcsszavakra ne vállaljunk el projekteket. |
Konkurenseid elutasítása: 100% BIZALOM!
Vállaljuk, hogy amennyiben a szerződés ideje alatt a konkurense(i)d megkeres(nek) bennünket, hogy a weboldaladdal megegyező kulcsszavakra igényeljen(ek) keresőoptimalizálást, akkor ezt mi készségesen elutasítjuk, hivatkozva arra, hogy jelenleg már van ügyfelünk az adott projektre. Az ajánlatunkat a szerződésbe is belefoglaljuk, ennek is köszönhetően kiépítve veled a teljes körű bizalmat.*Szeretnél bekerülni a Google TOP találati listába, ezzel biztosítva, hogy leendő ügyfeleid könnyedén rátaláljanak a weboldaladra? SZÁRNYALJ VELÜNK, mert mi tudjuk, hogy miként lehetsz a Google barátja!