E-mail marketing kampány

Csakis akkor olvass tovább, ha rád már az alábbi pontok egyike is igaz!

E-mail marketing kampány a hiteles adatbázis létrehozásához.

Ha hiteles e-mail marketing adatbázist szeretnél építeni.

E-mail marketing kampánnyal sokkal többet kihoz a weboldalából.

Ha sokkal többet hoznál ki a weboldaladból.

E-mail marketing kampánnyal nem lesz több kudarca.

Ha az eddigi e-mail marketing próbálkozásaid kudarcot vallottak.

E-mail marketing kampánnyal teljes mértékben ki tudja használni az e-mail marketing előnyöket.

Ha nem tudod 100%-ban kihasználni az e-mail marketing előnyeit.

E-mail marketing kampány akkor sikeres, ha ismeri a célcsoportját.

Ha nem ismered kellőképpen a célcsoportodat.

E-mail marketing kampányához komplex e-mail marketing szolgáltatást nyújtunk.

Ha olyan csapatot szeretnél, aki webfejlesztést és e-mail marketinget egyaránt végez.

Az e-mail marketing nem halott, csupán érteni kell hozzá!

Az E-mail marketing a felvirágzó korszakát éli

Az emberek szeretnek minőségi tartalmakat olvasni. Legyen szó bármilyen szolgáltatásról, célcsoportról, ha az megfelelően van tálalva, nyertesek vagyunk. Amennyiben el tudjuk érni, hogy feliratkozzanak (már pedig megfelelő online marketinggel el lehet érni), onnantól az e-mail marketing gépezet beindul. Ámde nem elég feliratkozókat gyűjteni, meg is kell tartani őket. Ugyanúgy, mint a közösségi felületeken, a felhasználók bizalmat szavaznak felénk, ezért releváns minőségi tartalmakat várnak.

Az e-mail marketing nem SPAM! Még mindig sokan beleesnek abba a hibába, hogy megvásárolnak egy bizonytalan forrásból származó adatbázist, majd azt több tíz, vagy százezer felhasználónak kiküldik. Egyrészt tű a szénakazalban és egyáltalán nem hiteles, másrészt, ha a felhasználó nem adott rá engedélyt (ráadásul a magánfiókjára érkezett a levél), még törvénytelen is. A megoldás, hogy koncentráljuk egy hiteles saját adatbázis építésre.

Az e-mail megnyitási arányok iparáganként 20-45% közé tehetőek, illetve szegmenstől függően átlagosan 25%, az átkattintási arány pedig ~5%. Kérdés, hogy mi számít jó megnyitás és átkattintási aránynak. A megfelelő e-mail marketing stratégián múlik, hogy hányan nyitják meg a leveleket (figyelelemfelkeltő tárgy mező, érdekes és releváns tartalom), illetve hányan kattintanak át (vágykeltés és akció elérése). Ámde ha azt vesszük, hogy a feliratkozók min. 25%-át elérjük, akkor belátható, hogy érdemes az e-mail marketinggel foglalkozni.

Mire használható az e-mail marketing?

Ahogy a horgász a halhoz a megfelelő csalit választja, úgy járunk el mi is a felhasználók felé. Ezt a "csalit" pozitív értelemben kell felfogni, hiszen nem becsapjuk a másik felet, hanem felkeltjük az érdeklődését a megfelelő érveket felvonultatva. Ki kell deríteni, hogy milyen megoldást találjunk arra, hogy feliratkozzanak. Nézzünk pár tippet, hogy mire is használható az e-mail marketing:

  1. Folyamatos oktatás. Az e-mail marketing rendszer x naponta kiküld automatikusan egy oktató anyagot, melyet előre megírtunk=önműködő e-mail marketing gépezet.
  2. Ingyenes pdf dokumentum. Adott szakterületről/termékről nyújt értékes információt
  3. Több feliratkozási kategória megadása. Ez által a felhasználó által megjelölt érdeklődési területekről küldhetünk személyre szabott leveleket.
  4. eDM (e-mail direkt marketing). Tömeges, vagy személyre szabott akciós ajánlatok.
  5. Kupon, egyedi ajánlat. Csak a hirlevélre feliratkozók, hogy többet nyújtson.

Az e-mail marketing ereje egy automatizált önműködő gépezet

Az E-mail marketing lelke az automatizálás

Megfelelő szoftverrel akkor is dolgozik, amikor mi alszunk, vagy nem vagyunk számítógép előtt. Legtöbbször a kiküldendő leveleket csak egyszer kell megírni (természetesen frissíteni is kell), hiszen ha megfelelő a marketingünk, eladja saját magát. A lényeg, hogy a releváns feliratkozóinkat bármikor "ingyenesen" elérhetjük. Az ingyenesség itt egy jelző, mely költséghatékony megoldást takar. Használhatunk ingyenes rendszert is, ámde ezek nem biztosítanak megfelelő marketing megoldást, így analitikai nélkül nem sokra megyünk. Megfelelő e-mail marketing szoftvert kell választani, amely vagy egyszeri költségű, vagy a havi kiküldött e-mail darabszám alapján kell fizetnünk, attól függően, hogy milyen célokat szeretnénk elérni.

Miért válaszd az e-mail marketing szolgáltatásunkat?

Érvek az e-mail marketing kampány mellett.Weboldal készítési szakértelmünkkel bármilyen fejlesztést meg tudunk valósítani.
Érvek az e-mail marketing kampány mellett.Marketing szövegíróink tudják, hogy mivel kell meggyőzni a felhasználókat.
Érvek az e-mail marketing kampány mellett.Gyakorlatban kamatoztatott tudásunkat adjuk az e-mail marketing kampányodhoz
Érvek az e-mail marketing kampány mellett.Bármekkora adatbázisról is legyen szó, mi mindenre tudunk megoldást nyújtani.
Érvek az e-mail marketing kampány mellett.Rávilágítunk az online marketing hiányosságaidra, majd komplex megoldást nyújtunk.
Érvek az e-mail marketing kampány mellett.Az analitikát nagyon komolyan vesszük, hiszen arra építünk.

Mikor ne válaszd az e-mail marketinget!

Ellenérvek az e-mail marketing kampány tekintetébenHa kiváló termékkel/szolgáltatással rendelkezel, de nem szeretnéd látványos növelni a bevételét.
Ellenérvek az e-mail marketing kampány tekintetébenHa nem tartod fontosnak az e-mail marketinget.
Ellenérvek az e-mail marketing kampány tekintetébenHa megfelelő szakértelemmel/csapattal rendelkezel az e-mail marketing kampányod lebonyolításához.
Ellenérvek az e-mail marketing kampány tekintetébenHa napi szinten követed az e-mail marketingre vonatkozó trendeket és sok szabadidővel, illetve pénzzel rendelkezel, hogy mindent kipróbáljon.
Ellenérvek az e-mail marketing kampány tekintetébenHa úgy véled maximálisan kihasználod az e-mail marketing biztosította lehetőségeket.
Ellenérvek az e-mail marketing kampány tekintetébenHa meglepően sokba kerül az e-mail marketing kampányod, kevés a konverzió és nem szeretnél ez ellen semmit tenni.

Szeretnéd, hogy felépítsünk számodra egy hiteles adatbázist és azzal sikeres e-mail marketing kampányt futtassunk? SZÁRNYALJ VELÜNK!

Kérj itt e-mail marketing kampányra árajánlatot!

Árajánlatot az alábbi űrlap kitöltésével kérhetsz, ezzel megtéve az első lépést, hogy konkurenciáid felett szárnyalhass. Az ajánlatkérés semmire nem kötelez, csak arra, hogy valós adatokat és céges elérhetőségeket adj meg! A levél elküldéséhez kattints a "Szárnyalni akarok" gombra.