Csakis akkor olvass tovább, ha rád már az alábbi pontok egyike is igaz.
Ha releváns követőket szeretnél gyűjteni.
Ha nem ismered kellőképpen a célcsoportodat.
Ha a Facebook és Instagram marketing próbálkozásaid kudarcot vallottak.
Ha kiszerveznéd a Facebook és Instagram kommunikációd.
Ha eredményeket szeretnél látni és nem üres beszédet hallani.
Ha olyan csapatot szeretnél, aki webfejlesztést és Facebook marketinget egyaránt végez.
Nem csekély számról beszélünk, ha elmondhatjuk, hogy 7,3 millió magyar felhasználó van jelen a Facebook oldalán. Számos statisztikai adatot felsorolhatnánk, de inkább a lényeget emelnénk ki, vagyis mesterlövészként célozhatjuk a felhasználókat. Ahogy a Google, a Facebook is mindent tud rólunk, sőt a Facebook-on mikroszegmenáltabb célzásokat is végrehajthatunk, mint pl. iskolai végzettség vagy kapcsolati státusz.
Nagyon fontos, hogy a Facebook nem direkt értékesítésekre alkalmas platform. A felhasználókból nem csak egyre nehezebb követőket formálni, de a folyamatos érdeklődés fenntartására is gondolni kell. A Facebook nem ingyenes. Ugyanis minél több követőnk van, annál kisebb lesz az organikus elérés. Ezért van szükség minőségi testre szabott tartalmakra és a megfelelő statisztikára, hogy tudjuk mikor, kinek és mit kell posztolni. Ezen felül a hirdetések jobb esetben olcsóbbak lehetnek a Google Ads hirdetési rendszernél, amennyiben megfelelő stratégián alapuló Facebook marketing kampány(ok) fut(nak).
A Facebook marketing nem csak kommunikációból és hirdetésből áll, hanem a megfelelő építhezéshez (céltól függően) szükséged lesz e-mail marketingre is, melynek kihasználásával csúcspontra emelheted a releváns követőid számát.
Ha inkább megtanulnád a Facebook és Instagram marketinget, mert magad szeretnél kommunikálni és hirdetni, vagy csak szimplán érteni akarod a Facebook működését, hogy az online marketing kiszervezési kommunikáció könnyebb legyen, akkor jelentkezz itt a Facebook és Instagram tanfolyamra.
![]() | Csak akkor kell fizetned, ha a hirdetésre kattintanak! |
![]() | Az indulás után szinte "azonnal" látható az eredmény! |
![]() | Te határozod meg, hogy mekkora legyen a napi költségkeret és azt is, hogy mennyit ér neked egy látogató (kattintás, konverzió - vásárlás). |
![]() | A büdzsé felett teljes a kontroll. Mindenről tudni fogsz, hiszen követhető és számítható a megtérülés alakulása: ROI. |
![]() | Report készítése minden hónapban, hogy pontosan lásd az elért eredményeket. |
![]() | Facebook kamkampányaidat bármikor elindíthatjuk, módosíthatjuk, leállíthatjuk, vagy szüneteltethetjük. |
![]() | A Remarketing segítségével nyomon követhetjük azon felhasználókat, akik már jártak az weboldaladon és személyre szabott hirdetéseket nyújthatunk a részükre. |
![]() | Tökéletes célzási lehetőség mikroadatokra is. |
![]() | Egyedi webes alkalmazás fejlesztése. |
Még mindig vannak olyanok, akik arra hajtanak, hogy minél több követőjük legyen. Akár vesznek lájkokat is, nem törődve azzal, hogy nagy részük nem célcsoportjuk. Ezzel csak azt érik el, hogy organikusan nagyon kevés releváns embert fognak elérni, így többet kell majd hirdetniük. A Facebook és Instagram marketing lényege, hogy minőségi követő tábort építsünk, míg a folyamatos kommunikáció és a hirdetések egységes szerepet kapjanak.
![]() | Komplex kiszervezés: Facebook és Instagram marketing, online marketing, webes app fejlesztés |
![]() | Marketing szövegíróink tudják, hogy mikor és milyen szövegre van szükség. |
![]() | A gyakorlatban kamatoztatott tudásunkat adjuk a Facebook és Instagram marketing kampányodhoz. |
![]() | Levesszük a terhet a válladról és sikeres kampányt futtatunk. |
![]() | Nem kell online marketingest alkalmaznod, a Facebook és Instagram marketing kiszervezés nem csak gazdaságosabb, de több szakértelemmel is jár. |
![]() | Analitikai alapelvünk: mérni, mérni és mérni. |
![]() | Ha céged nem szeretne egyáltalán fent lenni a Facebook-on és Instagram-on. |
![]() | Ha nem hiszel a közösségi média erejében. |
![]() | Ha neked a lájkolók száma a fontos, nem pedig a releváns követői tábor. |
![]() | Ha megfelelő szakértelemmel/csapattal rendelkezel a Facebook marketinghez. |
![]() | Ha úgy gondolod, hogy maximálisan kihasználod a Facebook marketing biztosította lehetőségeket. |
![]() | Ha sokba kerülnek a hirdetéseid, melyek kevés konverziót hoznak és a továbbiakban is szeretnél feleslegesen pénzt költeni. |
Ha eddig nem hittél a Facebook és Instagram marketing erejében, akkor mi megmutatjuk, hogy miként lehet releváns és hiteles követőket gyűjteni, majd belőlük vásárlókat formálni. SZÁRNYALJ VELÜNK!