OMWINGS Digitális Ügynökség Google Partners Online marketing Wings, logó

Google AdWords hirdetés - kampány

Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány fejléc

FIGYELEM! Csak akkor olvasson tovább, ha Önre már az alábbi pontok egyike is igaz.

Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Ha azonali releváns látogatókat illetve ügyfeleket szeretne.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Ha ott akar lenni minden kulcsszóra melyek jellemzik a cégét.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Ha megelégelte az üres beszédet és gyors eredményt akar.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Ha hiábavaló volt a Google hirdetési kampányok elsajátítása.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Ha már bízott meg ügynöksége(ke)t, de elégedetlen volt.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Ha szakértőre van szüksége az eredményesség biztosítására.

Az online marketing egyik fontos alkotóeleme a Google AdWords hirdetés

Google hirdetési AdWords - Google AdWords kampány Az online marketing egyik fontos területe a keresőhirdetés: Google AdWords hirdetés, mely a keresőmarketing (SEM: Search Engine Marketing) egyik felét teszi ki. Angolul SEA-nak (Search Engine Advertising) nevezzük, mely eszköz a fizetett hirdetésekért felelős a keresési találatokat megelőzve.

A Google AdWords olyan hirdetési eszköz, melynek legfontosabb momentuma, hogy csak akkor kell fizetnie, ha hirdetésére kattintanak. Ezt nevezzük PPC (Pay Per Click) kattintás alapú hirdetési rendszernek. A másik fontos jellemzője, hogy tökéletesen be lehet célozni a potenciális ügyfeleit. Eme lehetőséggel csak azoknak jelenítünk meg Google AWords hirdetéseket, akik ténylegesen az Ön terméke / szolgáltatása után érdeklődnek. Ezen célzási módszert felhasználva nem lesz többé felesleges pénzkiadása, csakis a minőségi látogatóért kell fizetnie.

A Google AdWords hirdetés két pillérrel rendelkezik, az egyik a keresési hálózat, a másik display hálózat. A keresési hálózat a keresések természetes találata felett és oldalt (jobbra) jelenik meg. A display hálózati hirdetések olyan Google parneri weboldalakon szerepelnek, melyek vállalták az AdWords hirdetések megjelenítését. Ilyen display hálózati tagok pl: mail.google.com, cvonline.hu stb.

Az alábbi ábrán szemléltetjük a természetes (organikus) találatok és a fizetett találatú hirdetések elhelyezkedését. A baloldali ábrán a keresési hálózaton a Google keresőjébe beírtuk a "lakáshitel" kulcsszót, majd az alábbi eredményt kaptuk. A jobboldali ábrán a display hálózat tagjaként a Gmail e-mail rendszer egyik bejövő levele egy felmérést és nyereményjátékot tartalmazott. A levél szövege alapján mellé a relevánsnak ítélt hirdetéseket jelenítette meg, legfőképpen egyéb nyereményjátékokat.

Google AdWords hirdetési találatok

A kék sáv jelzi a természetes találatokat, melyekre keresőoptimalizálás útján lehet bekerülni, míg a zöld legfelső és oldalsó sáv jelöli a fizetett Google AdWords hirdetéseket.


Hogyan működik a Google AdWords hirdetés?

Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány A Google AdWords hirdetés licit alapú szolgáltatás, ebből kifolyólag alakul ki a hirdetői verseny. Adott kulcsszóra lehet akármennyi hirdető, ezért a helyezésekért a hirdetőknek egymással kell megküzdeniük. Ön határozza meg, hogy mekkora az az összeg, amivel rész kíván venni a versenyben. A legszerencsésebb az a helyzet, ha egyedi termékről / szolgáltatásról van szó, mert arra csekély vagy egyáltalán nincs versengés. Ekkor olcsón megkaphatja a látogatóit.

A rangsorolást viszont nem a legmagasabb licit nyeri, hiszen ennek nem is lenne értelme ezen Google hirdetési eszköz tekintetében. A Google számára a leghatékonyabb hirdető kerül a legelső helyre. Számos tényező befolyásolja a rangsort (pl: minőségi mutató), tehát nem elég ha valaki nagy büdzsével rendelkezik, mivel ide logikus kampánytervezés szükséges, melyre AdWords szakértők állítanak fel megfelelő költséghatékony kampányt.


A keresőoptimalizálás és a keresőhirdetés kiegészítik egymást!

Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány A keresőmarketing mindkét eleme központi jelentőségű és kiegészítik egymást. Míg a keresőoptimalizálás egy hosszabb folyamat, mely hónapokat vesz igénybe, addig a Google AdWords kampány indulása után akár 10 perc alatt a találati lista élére kerülhet. Mindegyikben közös, hogy kulcsszavak alapján adják ki a találatokat. Míg a SEO-nál a releváns kulcsszavak korlátozottak, addig a Google AdWords hirdetésnél tetszőleges számban megadhatóak és változtathatóak.

A keresőoptimalizálás csak részben költséghatékony megoldás, hiszen kezdeti befektetést igényel, viszont fenntartási költségei vannak. Lassan változtatható (akár több hónap) és nem biztosított, hogy azon Landing* (érkező) oldalra jut a felhasználó, ahova mi szeretnénk. Bár hosszú távú eredményt szolgáltat, a Google hirdetéssel szemben megvannak az előnyei és hátrányai is.

Legnagyobb előnye a Google AdWors rendszernek, a korlátlan releváns kulcsszó megadás és azokhoz bármilyen érkező oldali beállítás illetve a tökéletes pontosságú célzás. A Google AdWords hirdetés ezzel azt kínálja, hogy csakis a potencális érdeklődőknek jelenjenek meg a hirdetéseink. Végeredményül tehát a keresőoptimalizálás és a keresőhirdetés együttes alkalmazása a célravezető, hiszen csak kettőjükkel teljes a keresőmarketing paletta.


Számos ok, amiért érdemes a Google AdWords-öt választania!

Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Csak akkor kell fizetnie, ha hirdetésére kattintanak!
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Az indulás után szinte "azonnal" látható az eredmény!
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Bármennyi releváns kulcsszót választhatunk, hogy hirdetései biztosan megjelenjenek a leendő potenciális ügyfeleinek, és akár egyenkénti landing (érkező) oldal megadása.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Bármennyi hirdetési szöveg rotálása, vagyis több hirdetési szöveget is futtathatunk, majd a legeredményesebb hirdetése fog nyerni.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Ön határozza meg, hogy mekkora legyen a napi költségkeret és azt is, hogy Önnek mennyit ér egy látogató, vagyis egy kattintás: CPC (Cost Per Click).
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány A büdzsé felett teljes a kontroll. Ön mindenről tudni fog, hiszen követhető és számítható a megtérülés alakulása: ROI.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Pontos statisztika és jelentések készítése minden hónapban, hogy tisztán lássa az elért eredményeket.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Reklámkampányait bármikor elindíthatjuk, módosíthatjuk, leállíthatjuk, vagy szüneteltethetjük.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Felmérések szerint a Google AdWords hirdetési rendszeren keresztül a felhasználók 90%-a elérhető illetve célozható.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány A Google AWords hirdetéssel nem csak hirdetéseket futtathatunk, hanem végezhetünk közvélemény-kutatást is pl. egy bevezetés alatt álló új termékére / szlogenére stb.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány A Remarketing segítségével nyomon követhetjük azon felhasználókat, akik már jártak az oldalunkon, ráadásul személyre szabott hirdetéseket nyújthatunk a részükre.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Tökéletes célzási lehetőség földrajzi régióra, időpontra, nyelvre, kulcsszavakra, display hálózatra (weboldalakra) és érdeklődési kategóriákra!!

Még ezek után is bizonytalan? Akkor röviden vázolunk Önnek egy példát!

Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Tegyük fel, hogy Önnek egy virágbolt vállalkozása van, ezért korlátozott a vevőköre az adott városra illetve környékére tekintve. Nem szeretne sok pénzt költeni, mert úgy véli, hogy a szórólapokból és egyéb offline hirdetések nem hozzák a kívánt sikert. Mindenképpen egy költséghatékony megoldást szeretne találni, mely alapján csak akkor kell fizetnie, ha egy potenciális ügyfél felkeresné. A Google AdWords hirdetési szolgáltatás pontosan ezt biztosítja az Ön számára, hiszen csak akkor kell fizetnie, ha hirdetésére kattintanak.

Tegyük fel, hogy a virágboltja Szegeden található. Beállítjuk Önnnek, hogy hirdetései kizárólag szegedi lakosoknak és pl. 20 km sugarú körben lakóknak jelenjenek meg. Felállítjuk a kampány, kattintási költséget, napi büdzsét stb. Becsült költségvetésünk: kattintásokat 80 - 200 Ft között (a virágboltra és küldésre magas a verseny) fogja szerezni, napi 20 - 80 potenciális ügyfél (költségkerettől függen), így az Ön napi költsége 1.500 - 2.000 Ft közé tehető, ebből kifolyólag havi kiadása kb. 50.000 Ft lesz, átlagosan 1500 leendő ügyfélért cserébe. Ha virágküldéssel is foglalkozik, akkor megadhatjuk pl. azt is, hogy munkanap nyitvatartása szerint csak 8 - 17 óra között jelenjenek meg hirdetései. Remarketinggel cimkét tehetünk a weboldala látogatóira, illetve valamilyen weboldali cselekvésünkre, ezáltal folyamatosan nyomon tudjuk követni őket az interneten egyedi ajánlatokkal bombázva.

Amint látja a ROI teljes mértékben számítható és követhető, melyet havi statisztikai jelentésünkel is alátámasztunk. Nincs felesleges pénzkiadás, kizárólag a valódi ügyfélért fizet. A fent olvasottak alapján a számos célzási és beállítási lehetőségek mind az Ön érdekeit szolgálják, hogy az eddig feleslegesen kiadott pénze ezentúl a zsebébe maradhasson.


Hogy miért a mi Google AdWords szakértelmünk a legmegfelelőbb?

Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Nálunk nincs kampányfelállítási díj, amennyiben legalább 3 hónapos a Google AdWords menedzsment!
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Általunk időt és energiát takarít meg, mely azonnali eredményeket hoz.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Egybeforrasztjuk hirdetési kampányát a honlapjával. Ezáltal csak azt kapja a látogató, amire valójában szüksége van.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány 30.000 Ft-os induló kupon biztosítása minden ügyfelünknek.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Minőségi és nagyobb megtérülésű hirdetések biztosítása, hogy a Google Adwords rendszere értékelje a hatékonyan teljesítő hirdetéseit, ezáltal olcsóbban kapjon kattintást.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Garanciavállalás! Hivatalosan minősített Google AdWords szakértelmünk biztosítja az eredményességet.

Mikor ne válassza a Google AdWords szolgáltatásunkat?

Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Ha kiváló temékkel vagy szolgáltatással rendelkezik, ennek ellenére leendő ügyfelei az Ön konkurenciáinál hagyják pénzüket, mert Ön nem szeretné, hogy rátaláljanak weboldalára.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Ha minden technikát, eszközt ismer, hogy sikeresen futtasson Google hirdetési kampányt.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Ha Google AdWords szakértelemmel rendelkezik.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Ha vállalja a felelőséget, hogy szakértői mentes kampány futtatással cége hírnevét illetve presztízs értékét fogja lerontani.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Ha meglepően sokat fizet a Google hirdetéseiért, melyeket nem tud optimalizálni, nem tudja, hogy miért nem teljesül a konverzió, de ennek ellenére sem akar pénzt fektetni szakértőre.
Google AdWords hirdetés - Google AdWords kampány Ha olyan céget bíz meg, aki hamisan azt állítja, hogy a Google-től kapják a jutalékot / fizetést, és ezáltal fogja biztosítani Önnek a drágább helyezéseket.

Minden ügyfelünknek 30.000 Ft értékű Google AdWords kupon!

Google AdWords kupon       

A kupon beváltásának feltételei:
  • A kupon új AdWords fiók esetén csak egyszer használható fel régi és új ügyfeleinknek egyaránt.
  • Csak azon fiókba váltható be, mely 14 napnál nem régebbi. Abban az esetben még jogosult rá, ha bár rendelkezik AdWords fiókkal, de a határidő lejárta előtt bízza meg cégünket.
  • Amennyiben az Ön vállalkozása több weboldallal is rendelkezik, és mindegyikre Google hirdetési kampányt szeretne futtatni, akkor adott mennyiségű kupont biztosítunk.

Ha nem szeretne a vetélytársai mögött kullogni és ezzel csak a "hátrahagyott" csekély ügyfeleket megszerezni, akkor keressen fel bennünket, hogy segíthessünk a Google hirdetési AdWords kampánya szakszerű lebonyolításában. Mert mi tudjuk, hogy hogyan juthat az élmezőnybe, SZÁRNYALJON VELÜNK!

Kérjen Google AdWords árajánlatot!


Árajánlatot az alábbi űrlap kitöltésével kérhet, ezzel megtéve az első lépést, hogy konkurenciái felett szárnyalhasson. Az ajánlatkérés Önt semmire nem kötelezi, csak arra, hogy valós adatokat adjon meg! A levél elküldéséhez kattintson a "Szárnyalni akarok" gombra.